Siri Penjagaan kulit Qyrina terdiri dari 3 produk utama

Qyrina Whitening Set 3 in 1 & Qyrina Simple Set 2 in 1

Anda inginkan kulit wajah yang nampak lebih berseri dan muda? Qyrina berupaya merawat wajah yang kusam supaya kembali bercahaya. Dengan penggunaan Qyrina secara berterusan, anda mampu mendapatkan kembali kulit wajah anda yang ideal.

Kulit anda akan menjadi lebih sihat, cerah, tegang dan kelihatan lebih muda. Siri penjagaan kulit Qyrina membantu membina keceriaan dan meningkatkan keyakinan diri anda.

Qyrina amat sesuai digunakan bagi semua peringkat usia, tidak kira tua atau pun muda. Gunakan Qyrina tanpa ragu-ragu dan anda pasti menyedari perubahan yang dialami ke atas kulit anda. Qyrina berkesan merawat kulit kusam dan tak bermaya supaya nampak lebih cerah dan segar. Jadikan Qyrina pilihan utama dan nikmati keberkesanannya.


















Produk Kosmetik Qyrina mengandungi 3 produk yang terdiri daripada Qyrina Herba Soap, Qyrina UV+Foundation dan Qyrina Night Cream.

Qyrina Herba Soap bertindak sebagai agen pembersih yang dihasilkan daripada gabungan herba-herba yang terpilih bagi menghilangkan atau meredakan pertumbuhan jerawat dan jeragat serta bintik-bintik hitam. Qyrina Herba Soap juga dapat mengawal penghasilan melanin agar kulit cerah berseri.

Qyrina UV+Foundation 30SPF bertindak sebagai pelindung dari pancaran matahari dan digunakan sebagai alas bedak yang mampu memutih dan menghasilkan kulit yang gebu.

Qyrina Night Cream pula adalah pelengkap Qyrina Whitening Set bagi membantu menutup parut jerawat serta sesuai untuk kulit bermasalah. Ianya juga mumpu mencerahkan kulit tanpa perlu melalui proses pengelupasan. Penggunaan yang berterusan mampu menjadikan kulit andabersih, cerah, berseri dan gebu sepanjang masa.

Harga : Qyrina Whitening Set 3 in 1 WM : RM49.90, EM : RM53.90
Qyrina Simple Set 2 in1 WM : RM 28.60, EM : RM31.60

1 comments:

Anonymous said...

diskaun tarak ke? cam bagus je benda ni

 
Bloggerized by : wira Designed by : faz